Welcome to the broken angel´s secrets

De här kommer att bli en helt urflippad blogg!

mitt liv som ett bröstet hjärta som åter å åter byggs upp till de hopp min man ger mig!
ett liv med tro och tröst!
å ovetskap om vem vad när och hur de kommer att gå!

varslande känslor,från topp till botten.

de är som,om man är ett barn på julafton ena stunden,så glad å lycklig över den där julklappan,
man vart å skakat om å klämt på,den där kikan när man ska öppna den.

MEN

men å andra sidan,pang man öppnar den,man öppnar å de är en stor besvikelse.
mormors stickade strumpor igen..suck..

man låsas att se glad ut! men inuti,känner man,fan ta dig!
dra åt helvete din jävel! jag kunde väl iaf fått ett xbox..

eller ja nått i den stilen.

jag älskar han mer än allt annat på denna jord!
han är där,han finns där! han håller mig varm!

chansen står kvar att leva tillsammans!
vi som pratat om att skaffa barn,lega där i sängen å skratta å kramas.
å dom varma kyssarna längst ner min hals ;)
kärleken finns där! jag vet att vi klarar de tillsammans!




I tron -hopp om kärleken
I hoppet - kärlek till tron
I kärleken -tro och hopp



Släng gärna in en kommentar!
första gången jag bloggar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0