Morron dryg...

men herregud hjälp mig!

första söndagen i mitt jävla liv jag kliver upp 6 på morgonen.
Vart så satans kåt nu på morgonen,så jag kunde inte låta bli att lägga mig i ett bad,å leka med duschmunstycke!

fan,varför ska man vara så kåt för?

mena ju de,blir ju rätt avtänd av mig sj ligga där i badet smeka min kropp,å så vattne gör så kroppen blir tyngdlös
fettet flyter upp till ytan! åhh hate it!
antingen är jag trött eller jävligt dryg!

näe men sanningen är att jag har min systers barn här.
och han vill absolut inte sova!
han sitter här på golve å kollar på Thomas Tåget!..

fy fan.
somnakl halv 4a..upp kl 6..
är huve dumt får kroppen lida!

skulle jag lägga mig i ett bad så skulle nog min man hitta mig drunknad,skulle somna å glida ner med huvudet undervattne å drunka,men då får jag iaf sova :P

elak människa jag kan vara ibland!


på tal om elak!
när jag var ett barn,va jag mycke elak!
jag skyllde allt på min bror,fast de var jag som gjorde massa saker!
han fick för de varje gång,jag vart pappas lilla flicka!
hon som gjorde aldrig något dumt,men om sanningen ska fram så va allt de dumma å elaka min ide!

tillbaka till nuet..
lille sixten sitter där på golve i sin sakkosäc
jag har parket fetröven,som jag borde ut å rasta,så den krymper.
men som sagt,är man bekväm så syns de oxå på en!

komplex för kroppen!
eftersom jag har så satans stora bröst.
å ska sj ha barn en dag.
och sen ska på krogen när man ammat klart å de.
då kommer dom hänga ner över knäna,

då ska jag vända mig om,å fråga de.
ska du känna,å slänga patten över axeln!
vore fan nånting de!

Kommentarer
Postat av: Den Dystra Sanningen

Du är så sjuk ;D

2009-01-25 @ 16:15:15
URL: http://dendystrasanningen.blogg.se/
Postat av: Den Dystra Sanningen

haha va fan gjorde du vaken själv :P

2009-01-25 @ 17:50:48
URL: http://dendystrasanningen.blogg.se/
Postat av: JudithGrahn! =DD

det yckte jag också på sätt och vis. :)

2009-01-25 @ 21:06:45
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-25 @ 23:39:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0