Uppraggad på coop?

Jag måste ha ett virus i mitt huve.
för varje gång jag ska skriva kommer jag inte på något.
men när jag slår igen min laptop å kommer massor av saker.

fy fan,va på affärn för en stund sen.
några timmar sen.

står jag där i sharken,å ska smaka på ost.
fan då kommer en gubbe 50-60+ kanske.

jag sa de till han som jobba,jag vill bara ha en liten bit.
som alla vet kan ju vissa ostar eller andra smaker sätta sig på tungan.

då kom gubben,kolla på mig å sa de,men lilla stumpan inte ska du vara rädd för å bli tjock
du som har sån fin kropp,å nöp mig i rumpan :o

både jag å personalen kollade på varandra,trodde jag skulle dö.
illröd i ansikte,å förbannad.

jag sa de va faan gör du.
han bara flina,förlåt,men jag kunde inte låta bli,den såg så tajt ut!

jag sa de,den ser inte bara tajt ut,den är de oxå :P

sa de oxå,du ska vara glad att jag inte var någon annan som anmäler en sånhär grej!
de är ju trots allt sexuella trakaserier,sen gick jag..

killen skratta när han fick höra de.
de är ju inte kul.

näe nu blir de midda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0