mitt liv som modell

Mitt liv som supermodell!

Några frågor som jag nu besvarar mina trogna läsare, håll till godo!

1. Hur kommer det sig att du blev modell?

Jag är ju snyggast,smal å smärt,och inte annat är jag smart!

2. Hur kan ditt hår se så glansigt och fräscht ut?

För att de är inte mitt riktiga hår,du har väl sett cher,hon har glansigt hår,men de är ju inte hennes riktiga.

3. Hur kan du vara så smal?

Jag äter massvis,sen spyr jag.

4. Hur många vänner har du?

Ja vänner å vänner,jag är vän med alla,men vänner inom modellvärden 0 för är man stark,kan man klara sig sj,
och har jag andra vänner,ja kom till mig,så kan jag bli din vän!

5. Hur mycket tjänar du på din blogg?

Tillräckligt mycke,för att äta mina nudlar å betala min miljoner villa,mena vem behöver mat,huset kommer först va?

6.Har du ngn kille?

eftersom jag är så snygg å het,med min gettorumpa,så alla vill ha mig!
så varsegod å kom å ta för dig! ;) grrr

7. Vad kommer du att göra i framtiden?

Kommer att vara modell,mena född snygg alltid snygg,kommer alltid ligga på topp,med mina nudlar å löshår!

8. Men kommer inte åldern att begränsa dina möjligheter som modell i framtiden?

men hallå! BOTOX pucko! plastikoperationer,allt kan hålla mig ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0