Litet mer seriöst inlägg!

Var ett tag sen man skrev ett riktigt seriöst inlägg.
några av dom tidigare ska ni ta med en nypa salt!
eller vad man ska säga!

just nu känner jag mig lite nere och irriterad.
som alla kan göra ibland.

att man retar sig på småsaker på pojkvännen.
men vem gör inte de egentligen.
de finns alltid sånt man stör sig på.
menman lär sig även att älska dom där sakerna!

tex,när han släpper sig i soffan å flina å säger fy fan va de luktar.
haha men då brukar jag fisa tillbaka.
å han blir sur,vaddå visst jag är tjej,men tjejer kan oxå fisa!
och de kan jag vara riktigt duktig på ibland!!
iaf när jag är ensamen,men vilken tjej gör inte de!
fan har man var ihop med killen 8a år så visst ska man kunna fisa ikapp!

mena vaddå man är väl inte mer än en människa!

på tal om förhållande i 8a år.
man kan även upptäcka nya saker hos varandra,och hos sig själv.
men de är alltid spännande när sakerna dyker upp!
att lära känna varandras andra sidor oxå,jag trodde jag visste allt,men de gör jag inte.

sen finns de så mycke jag vill tala om för han,men alla har väl sina hemligheter!?
mena jag vet ju att han har sina små hemligheter,fast han vet bara inte om att jag vet om dom!
men han vet säkert om hemligeheter om mig oxå,fast jag vet om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0