Jippie kay yay mouther fucker!

fy fan!

idag när jag satt här å kika runt!
så kom lille sixten å kröp till mig kolla på mig å peka finger till mig!
här tror man han ville krama mig,men inte då..

kommer krypande efter golvet fortare än vad en liten minigris blinka!
eller ränskita kryper ner längst tarmen å de högger till å skitnödig blir man,sitter i en bilkö,måste ut i skogen,men hinner
inte mer än att öppna dörren och de är försent.


shit kom på när jag va liten. en sak!
de där ögonblicket man inte vill vara med om.
de här har jag aldrig talat om för någon.

en gång för länge sen,tror jag va 14 år.
skulle sno pengar ur morsan byxor på rummet.
jag trodde hon va på jobbe,hon trodde jag va på skolan.
gick in i sovrumme å kollade i hennes byxor " vem har inte snott pengar av mamma liksom"
pappa va på jobbe.

hör hur någon låser upp dörren
tanken nej va fan,är de pappa elle?
han brukar ju inte sluta förs kl 15..

hör jag ett fnitter,de är mamma som kommer.
hör hur hon går upp för trappen.
men,de är en man med henne oxå..
va ska jag göra.
lägger mig genast under sängen,mamma får ju inte veta att jag skolka.
hon blir ju stor tokig.
och ligger där,ser hur hon rangla in i rummet,med mannens ben nära hennes,
oj där kom en slips.

jag trodde jag skulle dö..
mammas blus av nu oxå av.
HJÄÄÄLLP skämta du med mig!

ja resten kan ni nog gissa ut själva!
de är ju helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja, lärdomen av detta blev: sno aldrig pengar av någon!;.)

2009-01-26 @ 03:45:43
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0