dumheter som barn!

satt å läste den dystra sanningens blogg! så ska berätta lite dumheter jag gjorde när jag va liten!
ficklite tips å skriva lite om va man gjorde när man va liten!


1. jag å min bror fick för oss att vi skulle bada! tog varsin lekhink å fylde med vatten,å in i SOVRUME HÄLDE VATTNE PÅ GOLVE tills de va vatten till truskeln,sluta med att storebrorsan fick torka upp!


2.jag å min kusin,lekte i en träkoja. tände ljus i en glasslåda av plast med vatten i. eftersom vi trodde de va vatten i den så kunde de inte börja brinna. lådan smälte,de börja brinna,jag sprang upp å hämta hjälp,sen fick inte vi leka med varandra mera,för hela kojan brann upp..

de kommer mera!

Kommentarer
Postat av: JudithGrahn! =DD

hahaha, hällde vatten på golvet.. ;) btw, tyckte du att de var rätt att blondinbella åkte igår? :)

2009-01-25 @ 11:01:22
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0