många frågetecken..

Idiotiska tanka?

varför kan en kille inte bara ta bort korten på sitt ex?
mena man frågar om man kan slänga dom vanliga,ja de går bra.
satt å lekte med datan här om dagen,men vad är de jag ser`?
korten som jag slängde har han tydligen scana in å lagt på datan,å tro att jag inte ska få reda på de!
han har tage bort allt anat på alla andra ex.
men vad gör detta ex så speciellt?
mena han kan inte ens ta ett kort på oss tillsammans,men han ska ha kort på dom 2?

men skulle jag säga nå skulle de bli tjaffs..
och bråka vill jag absolut inte göra.

eller ska jag låta han få ha kvar korten på detta ex?

jag har så många funderingar,tittar på han och ser ett frågetecken.
är de verkligen såhär jag vill leva?

måste ta tummen ur arsle,å fundera på de lilla extra,vad de är jag är ute efter egentligen.
jag älskar han mer än allt annat!

men han ger mig så många frågetecken..

vill inte skriva mer nu..
blir bara ledsen när jag tänker på de.

men jag ska kanske inte bry mig om ett ex till han,är ju trots allt mig han är tillsammans med. <3

Kommentarer
Postat av: LINDA LOTTAR UT COOL ACCOSSEAR!

Jag skulle också blivit arg, det skulle alla, det är normalt. Du har rätt att vara arg! Vill han att du ska ha biler på någon annan kille som du tittar på?

2009-02-02 @ 13:17:42
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Jenny

det är klart att du ska ifrågesätta varför han har kvar bilderna. han skulle nog inte bli så glad om du hade kvar bilder på en kille du tidigare varit tillsammans med. de flesta bryr sig om sånt och jag tror han förstår :)

2009-02-03 @ 15:38:23
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0